גדג׳טי
אפיון צרכים מקיף | עיצוב לוגו חדש למותג
מיתוג מחדש
עיצוב לוגו
הלוגו החדש תופס את מקומו של לוגו שליווה את גדג׳טי במשך 8 שנים. תהליך עיצוב הלוגו התחיל באפיון קהל היעד והבנת החזון והמשימה, המשיך לחשיבת עומק וניתוח הפלטפורמות השונות בהן הלוגו ״יעבוד״ (שפות שונות, באופן שלם ובחלקים, פרינט, ווב – אתר, אפליקציה, וידאו וכו׳) והסתיים בתוצר מתוחכם שהוגש טרי ווקטורי בליווי ספר מותג.
רוצה לראות עוד?
הבנת שהמותג שלך צריך ליווי צמוד, עין מקצועית וזמינות שלא מהעולם הזה – הכפתור הירוק הוא בשבילך.